登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

心源2019

潜龙在渊,腾必九天

 
 
 

日志

 
 

2010年9月28日  

2010-09-28 20:09:45|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

昨日重现

<yesterday once more>

When I was young I'd listen to the radio 当年少时,我爱听收音机

Waiting for my favorite songs 等待我最喜爱的歌

When they played I'd sing along, 当播放后,我喜欢一个人唱

It make me smile 这让我开心的笑了

Those were such happy times 像这样快乐的日子

and not so long ago 没有多久

How I wondered where they'd gone. 我想知道他们去了哪里

But they're back again 但他们再次回来

just like a long lost friend 像失去很久的朋友

All the songs I love so well 所有的歌,我是这么的喜欢

Every shalala shalala

every wo'wo wo'wo

still shines. 依然闪亮

Every shing-a-ling-a-ling shing-a-ling-a-ling

that they're starting to sing so fine 他们开始唱歌,是这么美好

When they get to the part 当他们分手

where he's breaking her heart 当他让她伤心

It can really make me cry 这些都让我哭了

just like before. 就像从前一样

It's yesterday once more. 昨日重现

Looking back on 回首看

how it was in years gone by 许多年过去了

And the good times that had 这些好的时光

makes today seem rather sad, 让今天更加难过

So much has changed. 变了这么多

It was songs of love 爱之歌

that I would sing to them 我必须唱给他们听

And I'd memorise each word. 我得记得每个字

Those old melodies 这些古老的旋律

still sound so good to me 我仍然认为非常好听

As they melt the years away 如消失的许多年前一样

Every shalala shalala

every wo'wo wo'wo

still shines. 依然闪亮

Every shing-a-ling-a-ling shing-a-ling-a-ling

that they're starting to sing so fine 他们开始唱歌,是这么美好

All my best memorise come back clearly to me 我的所有美好记忆是这么清晰

Some can even make me cry 一些让我哭泣

just like before. 就像以前一样

It's yesterday once more. 昨日重现

  评论这张
 
阅读(130)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018